۱۸ مرداد ۱۳۸۶

به نظر نگارنده اين سطور

هر چه بيشتر فكر مي كنم كمتر به معنا و مفهوم اين واژه ها و تركيبات پي مي برم
قلمي كردن
اهل قلم
قلم به دست شدن
به نظر نگارنده اين سطور
در اين ميان به تركيب نخست حساسيت بيشتري دارم به نظرم مي رسد چيزي شبيه ماست مالي كردن و يا حتي بدتر از آن است مثلا ... مالي كردن و در جمله آخري نوعي غرور مشكوك به دانايي و عدم اعتماد به دانش را مي بينم كه در لفافه شكست نفسي اجازه بروز پيدا نمي كند حال به اين روايت توجه كنيد
با اهالي قلم نشسته بوديم كه به ذهن نگارنده اين سطور آمد ماوقع جلسه را قلمي كنم، لذا در دم قلم به دست شدم

۶ نظر:

ناشناس گفت...

این نظر را قلمی کردم که عارضت باشم: دلتنگ دیداریم. خوب باشی همیشه

ناشناس گفت...

حسين عزيز هربار كه خواستم برايت كامنت بگذارم مثلا امروز موفق نشدم باكس كامنتت باز نمي شود
مثل هميشه لطف داري من هم مشتاق ديدارم

محمد مطلق گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

محمد عزیز سلام. کامنتینگ وبلاگم بسته است. یکجور پسورد مثلا دارد که فقط دارنده آن بتواند .... قصد بی ادبی به دوستانم نیست, بیشتر و یا بهتر است بگویم قطعا دلیل عاطفی است. تو مثل خیلی از روزها لطف داری امروز هم ... دلتنگ دیدار..
hosein.norouzi@gmail.com
norouzi_h4@yahoo.com
توی این دو جا آنلاین هستم اغلب.
ارادت: حسین

ناشناس گفت...

به نظر نگارنده‌ي اين سطور، نگارنده‌ي آن سطور با قلم‌آباد و قلم‌آباديان مشكل دارد و با اهالي قلم و قلم‌به دستان ناسازگار است

اما من؛ ببخشيد نگارنده‌ي اين سطور، از تركيب اهل قلم يا قلم به دست بدم نمي‌ياد

محمد مطلق گفت...

خانم ملك محمدي عزيز من منظور شمار را از آباد و آباديان متوجه نشدم حتما كه منظورتان رسول آباديان نيست موضوع مهمتر اينكه من واقعا خودم هم نمي دانم از چه چيزي بدم مي آيد باور كنيد هيچ پيش گمانه اي در مورد هيچ چيزي ندارم صادقانه مي گويم گاهي از چيزي متنفر مي شوم و بعد ممكن است خوشم بيايد اين ها در لحظه است بستگي به اين دارد كه احساس كنم فلان شعر چقدر اصيل است و چقدر بدلي قاعدتا منظورم از اصيل تاريخي نيست اينكه چقدر يك موضوع در خودش ريشه دارد، آن چيزي كه در مورد ادبيات اهل قلم و قلم به دست نوشته ام بيشتر احساس مي كنم متعلق به ادبيات نيوسپيك باشد اين ادبيات دستور زبان ساده اي دارد و... شايد در اين رابطه نوشتم فكر مي كنم موضوع جالبي باشد